• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ماجراهای دیجیمون: آخرین تکامل کیزونا (Digimon Adventure: Last Evolution Kizuna)

author-img

توسط : مهدی کهن ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

5250 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«ماجراهای دیجیمون: آخرین تکامل کیزونا» نهمین قسمت از سری داستان‌های «دیجیمون» است. این اثر در ژانر ماجراجویی و اکشن به داستان موجوداتی می‌پردازد که قدرت‌های فراطبیعی دارند. آن‌ها با موجودات مزاحمی مبارزه می‌کنند و صحنه‌های فانتزی از درگیری آن‌ها به نمایش درمی‌آید. این اثر مناسب مخاطب بالای ده سال است.

ژانر : اکشن

سال 2020 95 دقیقه جزئیات کامل اثر
37 مناسب خانواده 13 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 10 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فضای خیالی و غیرواقعی فیلم می‌تواند در تقویت خیال‌پردازی افراطی کودکان دخیل باشد. ازاین‌رو، لازم است درباره‌ی غیرواقعی‌بودن چنین موجوداتی با فرزند خود صحبت کنید. صحنه‌های خشونت‌آمیز سطح پایینی در این اثر وجود دارد. بااین‌حال، ممکن است برخی کودکان آن را درک نکنند و از آن بترسند. نکات مثبت فیلم را برای فرزند خود مرور کنید و آن‌ها را یادآوری کنید. صحنه‌های پایانی فیلم با جدایی دیجیمون‌ها از شخصیت‌های اصلی نمایش همراه است. این صحنه‌ها ممکن است برای کودکان تلخ و غم‌انگیز باشد.

خلاصه: لازم است والدین درکنار فرزند خود به تماشای این فیلم بپردازند و واکنش‌های او را زیر نظر داشته باشند و نسبت به تأثیرات فیلم بر روی او بی‌تفاوت نباشند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزند خود درباره‌ی علاقه‌های شدیدی که نسبت به موجودات و اشیای اطرافش پیدا کرده صحبت کنید. با این کار از میزان و شدت علاقه‌ی او باخبر شوید. همچنین از او بخواهید واکنش خود را در روزی که قرار است از آن‌ها جدا شود بیان کند. دراین‌باره با او صحبت کنید که ممکن است روزی با چیزهایی که بسیار به آن‌ها علاقه دارد خداحافظی کند.

از کودک خود بپرسید چه چیزی باعث شکست منوآ شد؟ با این سوال بر تلاش و ناامیدنشدن شخصیت‌های اصلی تأکید کنید. همچنین همکاری و کار گروهی شخصیت‌های اصلی را نیز یادآور شوید.

خلاصه: صحبت درباره‌ی علاقه‌های شدید شکل‌گرفته برای کودک، گفت‌وگو درباره‌ی تلاش و ناامیدنشدن در کارها، همچنین تأکید بر همکاری و کار تیمی برای رسیدن به هدف.

داستان اثر

پنج سال از اتفاقات قسمت قبل «دیجیمون» می‌گذرد و اکنون شخصیت‌های داستان بزرگ شده‌اند. آن‌ها باید تصمیمی مهم در ارتباط با دیجیمون‌ها اتخاذ کنند. آن‌ها بعد از بزرگ‌شدن باید از دیجی خود جدا شوند. منوآ دختری است که با این قضیه کنار نیامده است. او تلاش می‌کند تا یک دنیای خیالی بسازد و همه‌ی کودکانی که با دیجیمون خود خاطره دارند را در آن دنیا جمع کند. گروه منتخب دیجیمونی تلاش می‌کند تا جلوی منوآ را بگیرد و بقیه‌ی بچه‌ها را نجات دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Tomohisa Taguchi/تاموهیسی تاگوشی

نویسنده: Jeff Nimoy, Akatsuki Yamatoya/ جف نیموی، آکاتسوکی یاماتویا

تهیه کننده: Yōsuke Kinoshita/ یوسوکه کینوشیتا

بازیگران: Natsuki Hanae, Yoshimasa Hosoya, Mutsumi Tamura, Suzuko Mimori, Joe Kido/ ناتسوکی حنا ، یوشیماسا هوسویا ، موتسومی تامورا ، سوزوکو میموری ، جو کیدو

شخصیت‌ها:

تایچی کامیا: سرگروه بچه‌های گروه منتخب دیجیمون‌ها که بسیار شجاع، جسور و زیرک است و نشان تاج او نارنجی است و شریک دیجیمونی‌اش آگومون است.

یاماتو ایشیدو: گابمون شریک دیجیمونی اوست، نماد او دوستی و رنگ تاج او آبی است.

کوشیرو ایزومی: یکی از اعضای گروه منتخب دیجیمون‌ها، نمادش دانش و رنگ تاج او بنفش است.

سورا تاکنوچی: دختری که از اعضای گروه منتخب دیجیمون‌هاست، نماد او عشق و رنگ تاج او قرمز است.

جو کیدو: از اعضای گروه دیجیمون‎‌‌ها و نماد او صداقت و رنگ تاج او طوسی است.

منوآ: دختری است که سال‌‎ها پیش از دیجی خود جدا شده و برای زندگی ابدی با دیجی خود یک برنامه طراحی کرده است.

کمپانی سازنده: Yumeta Company, Toei Animation/کمپانی یومتا، شرکت تویی انیمیشن

کشور سازنده: ژاپن

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمد یاری

۸ اسفند ۱۴۰۲

مناسب سن 10 +

سلام من عاشق این انیمه هستم و باعث میشود اعتماد به نفس من بالا برود

بزرگسال

توسط : محمد یاری

۸ اسفند ۱۴۰۲

مناسب سن 10 +

عالی و بسیار خوب از وقتی که فرزند من تماشا میکند من هم علاقه مند شدم و هر روز تماشا میکنم

بزرگسال

توسط : مریم زیبا یی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

مناسب سن 9 +

خییلی خوب و مثبته این فیلم باعث شد من همیشه امیدوار باشم مرسیییییی فیلیمو

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ماجراهای دیجیمون: آخرین تکامل کیزونا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!