• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن لئو و تیگ (LEO & TIG)

author-img

توسط : فاطمه نوری پور ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1715 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشن داستانی لئو و تیگ، داستان دو بچه‌ببر است که می‌خواهند با داستان‌های پیر جنگل، ماپا پاندیگا، ماجراجویی کنند. رفتن به قله‌ی کوه برای رسیدن به خورشید، نفوذ به قلمروی مارها برای رسیدن به گیاه شفابخش و داستان‌های جذاب دیگر، از این‌دو، بچه‌ببرهای بزرگی ساخته است. در این انیمیشن ارزش دوستی و کار جمعی به‌خوبی نمایش داده می‌شود.

ژانر : ماجراجویی

سال 2016 قسمتهای یازده دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن لئو و تیگ، می‌تواند محصولی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودک باشد. سادگی داستان‌ها موجب برقراری ارتباط آسان کودک با آن‌ها می‌شود. این داستان ساده، جهانی منطبق بر  ذهن کودک است. افسانه‌ها تاحدودی محقق می‌شوند، والدین بچه‌های جنگل مزاحمتی برای بچه‌ها ندارند و بچه‌های داستان، زیادی مستقل‌ هستند. از کودک بخواهید داستان‌هایی را که تاکنون برایش تعریف شده است، در جهان واقعی تصور کند. از او بخواهید برای هریک از اعضای خانواده نقشی در داستان تعیین کند، درعین‌حال او می‌تواند خود را مستقل تصور کند. از آمیختگی بیش‌ازحد تصوراتش با فانتزی نگذرید و درعینِ همراه‌شدن با تخیلات کودک، او را متوجه فضای واقعی کنید. او باید در جهان واقعی قهرمانی کند.

خلاصه: بچه‌های این انیمیشن مستقل­ هستند و والدین آن‌ها در این داستان در حاشیه‌اند. والدین می‌توانند از کودکان خود بخواهند برای هریک از اعضای خانواده نقشی در داستان تعیین کنند تا به ارزش جایگاه خانواده پی ببرند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

پدر و مادر لئو و تیگ کجا هستند؟

به‌نظرت افسانه‌ها واقعیت دارند؟

تیگ یک ببر شجاع است یا ترسو؟

معنی روح ببر چیست؟

لئو بیشتر قهرمان است یا تیگ؟

در جنگل‌های واقعی، حیوانات این‌گونه با یگدیکر دوست هستند؟

خلاصه: آیا همه‌ی داستان‌های ماپا پاندیگا واقعیت داشتند؟

داستان اثر

انیمیشن داستانی «لئو و تیگ»، داستان دو توله‌ببر بازیگوش است که در پی راز افسانه‌ها هستند. افسانه‌های «ماپا پاندیگای» پیر در جنگل، آن‌ها را به ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز واداشته است. یافتن پوست خورشید برای تبدیل تیگِ ترسو به یک ببر باشکوه، دست‌یافتن به گیاه شفابخش در قلمروی مارها، رسیدن به رودخانه‌ی نقره‌ای و راز پرواز و داستان‌های جذاب دیگر، افسانه‌هایی هستند که دو ببر داستان در جستجوی حقیقت آن‌ها هستند.

جزئیات اثر

کارگردان: Nikolay Kozlov, Aleksander Lyutkevich/ نیکولای کوزلوف، الکساندر لیوتکویچ

نویسنده: lordan kefalidi, Svetlana Malashina, Mariya Parfenova, Vadim Volya/ لوردن کفالیدی، سوتلانا ملاشینا، ماریا پارفنووا، وادیم وولیا

نام تهیه‌کننده: Tatiana Tsyvareva / تاتیانا تسواروا

نام بازیگران: Dmitriy Nazarov, Agniya Kuznetsova, Aleksandra Ursulyak, Kseniya Kutepova/ دیمیتری نازاروف، آگنیا کوزنتسوا، الکساندرا اورسولیاک، کسنیا کوتپووا

نام شخصیت‌ها:

 لئو: یک توله‌ببر زبل و کنجکاو است که همواره در پی ماجراجویی و دیدن قصه‌های ماپا پاندیگا در دنیای واقعی است،

تیگ: دوست و همراه همیشگی لئو است. او به زبلی و شجاعی دوستش نیست؛ اما به وقتش ببر باشکوهی است،

ماپا پاندیگا: پیر قصه‌گوی جنگل است و با افسانه‌های طلایی‌اش، لئو و تیگ و دوستانشان را به جستجوی حقیقت می‌فرستد.

کشور سازنده: روسیه

کمپانی سازنده: Parovoz

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لئو و تیگ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!