• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن قلم‌مو: داستان یک روباه (Brush: A Fox Tale )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1009 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این انیمیشن در سال 2018 در آمریکا تولید شده است. روایت روباه عاشقی را نشان می‌دهد که از ابراز علاقه‌اش به خانم همسایه خجالت می‌کشد.
سال 2018 3 دقیقه جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

موضوع این انیمیشن که درباره‌ی علاقه‌ی روباه به خانم همسایه و ابراز علاقه به اوست، برای تمام سنین توصیه نمی‌شود. اگر شناخت کاملی از فرزندتان دارید، سعی کنید متناسب با روحیاتش انیمیشن را انتخاب کنید. اگر فرزندتان تمایلی به تماشای این سبک از پویانمایی‌ها دارد، سعی کنید همراه با او ببینید تا پنهانی و به‌دور از شما تماشا نکند. در انتهای تماشای این انیمیشن توصیه‌های لازم را به فرزندتان بکنید. درباره‌ی نکات مثبت و منفی انیمیشن با او گفت‌وگو کنید؛ به‌عنوان‌ مثال از شجاعت و شهامت روباه برای بیان احساساتش تعریف کنید و به او این اطمینان را بدهید که شما بهترین شنونده برای صحبت‌های او خواهید بود. درباره‌ی ازدواج و علاقه با او صحبت کنید و به او اجازه دهید تا او هم نظراتش را بیان کند. درصورت لزوم می‌توانید به مشاور مراجعه کنید.

خلاصه: با فرزندتان درباره‌ی پیام داستان صحبت کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

1) از فرزندتان بخواهید خلاصه داستان را بیان کند.

2) از او بخواهید پیامی را که از این انیمیشن دریافت کرده است، بیان کند.

3) نظرش را درباره‌ی شجاعت روباه بپرسید.

4) به‌نظر فرزندتان بهترین راه در این مواقع چه راهی است؟

5) از او بخواهید خودش را به‌جای روباه بگذارد، چه‌کاری انجام می‌داد؟

خلاصه: نظر فرزندتان را درباره‌ی رفتار روباه جویا شوید.

داستان اثر

در جنگلی سرسبز «روباهِ نقاشی» عاشق «خانم روباهی» می‌شود؛ اما از فرطِ خجالت به او ابراز علاقه نمی‌کند. روزی‌که او مشغول کشیدن تصویر خانم روباه بود، خانم روباه زنگ در خانه‌اش را می‌زند و به او شیرینی تعارف می‌کند. آقای روباه هم روی تابلو پارچه‌ای می‌اندازد تا او متوجه تصویر روی تابلو نشود. روزی کاراکترهای تابلوهای آقای روباه زنده می‌شوند و سعی می‌کنند تصویر روی تابلو را به خانم روباه نشان دهند. ناگهان خانم روباه بیرون می‌آید و آقای روباه تصمیم می‌گیرد خجالت را کنار بگذارد و علاقه‌ی خود را ابراز کند. به همین دلیل تابلو را به او نشان می‌دهد. خانم روباه هم شیرینی‌هایی را که به شکل قلب برای او پخته بود، به آقای روباه تعارف می‌کند. بدین‌ترتیب از علاقه‌ی هم باخبر می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان: Willi Anton, Faustina Arriola / ویلی آنتون، فاستینا آرولا

نام شخصیت‌ها: روباه نقاشی که عاشق روباه همسایه‌اش می‌شود.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: سینمامارکت ـ بین‌الملل، کالج هنر کالیفرنیا (California College of the Arts)

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قلم‌مو: داستان یک روباه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!