• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن زورو: بازگشت به آینده (Zorro: Return to the Future2007)

author-img

توسط : مهسا خاکپور ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

1257 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 13 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
انیمیشن «زورو: بازگشت به آینده» ادامه‌ی افسانه‌ی معروف «زورو» است که در دوران جدید اتفاق می‌افتد. ژانر این اثر اکشن است. زورو قهرمانی است که مردم شهر را که به‌خاطر جاه‌طلبی‌های شهردار ستمگر به دردسر می‌افتند از دست خلافکاران نجات می‌دهد. او این‌بار از ابزارهای به‌روز و مدرن استفاده می‌کند.

ژانر : اکشن

سال 2007 60 دقیقه جزئیات کامل اثر
4 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 11 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

دیه‌گو به‌تازگی میراث پدربزرگ خود را که زوروی افسانه‌ای بوده پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد با بی‌عدالتی‌ها بجنگد و از مردم بی‌گناه شهرش حمایت کند. او در این راه از ابزارهای مدرنی مانند شلاق‌های لیزری شمشیر و ...استفاده می‌کند. و گاهی علامت زورو را روی باسن مجرمین می‌کشد.اما معمولاً افراد صدمه جدیی نمی‌بینند. افراد شرور در این انیمیشن با تفنگ و سلاح‌های مدرن به زورو دوستش و مردم عادی حمله می‌کنند. اما صحنه مستقیمی از آسیب جدی مشاهده نمی‌شود. شهردار جاه‌طلب و ستمگر است و رقیب انتخاباتی خود را زندانی می‌کند و از تبه‌کاران کمک می‌گیرد تا زورو را شکست دهد که ممکن است قرار گرفتن در جایگاه مسئول و ظلم کردن به مردم برای کودک شما سؤالاتی را به وجود بیاورد. به‌طورکلی این انیمیشن بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

 

خلاصه: زورو از سلاح‌های مدرن شلاق‌ها و تفنگ‌های لیزری برای مقابله با تبه‌کاران و بارزه با بی‌عدالتی استفاده می‌کند...

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در مورد اهمیت قرار گرفتن در برابر ظلم با کودک خود صحبت کنید. نظر کودک خود را درمورد روش زورو و عملی بودن آن در دنیای واقعی بپرسید؟ درمورد اهمیت کمک گرفتن از دوستان خود از کودک خود سؤال بپرسید؟ در سنین بالاتر می‌توانید با نوجوان خود در مورد پیچیدگی‌های اقدامات سیاسی و سیاه‌سفید نبودن مطلق آدم‌ها ،حرف بزنید.

خلاصه:

درمورد اهمیت مبارزه با بی‌عدالتی با کودک خود صحبت کنید

داستان اثر

زورو پسر جوانی است که درواقع نوه قهرمان داستان‌های قدیمی زورو است. و حالا میراث پدربزرگ خود را پیدا می کد و با کمک دوستش برناردو ابزارهای جدید و به‌روزی می‌سازند و مردم شهر را از دست شهردار جاه‌طلبی که همه مردم را به خاطر منافع خودش به خطرمی اندازد نجات می‌دهد. شهردار چند اوباش را برای اینکه زورو را به دردسر بی اندازند استخدام می‌کند. اما اوباش‌ها تلاش می‌کنند کل شهر را به دست بگیرند.زورو با کمکم دوستانش می‌تواند از پس آن‌ها بربیاید. و درنهایت پدر خودش را که شهردار به‌عنوان رقیب انتخاباتی خود زندانی کرده بود را نجات می‌دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Stuart Evans.استوارت ایوانس

نویسنده: Stuart Evans.استوارت ایوانس

نام تهیه‌کننده: Robert Molloy رابرت مولی

نام بازیگران: Morgan Deare, Eric Meyers.مورگان دیرز، اریک میرز

نام شخصیت‌ها: دیه‌گو: نوه زوروی افسانه ایست که نقاب پدربزرگش را به ارث می‌برد تا با بی‌عدالتی بجنگد برناردو : دوست صمیمی دیه‌گو که سلاح‌های مدرن برای زورو طراحی می‌کند و به او کمک می‌کند و البته نمی‌تواند حرف بزند. شهردار:فردی شرور و جاه‌طلب است که برای به دست آوردن قدرت هر کاری انجام می‌دهد.

کشور سازنده: بریتانیا

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : ابوالفضل صفاری

۱۳ آذر ۱۴۰۱

مناسب سن 11 +

خیلی عالی من از بچگی عاشق انمیشن زورو بودم لطفاً بازم از زورو بسازید ممنون

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد زورو: بازگشت به آینده

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!