• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن زمین بازی جادویی میا (Mia's Magic Playground)

author-img

توسط : فاطمه جعفرپور ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

860 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

یک انیمیشن سریالی تخیلی و ماجراجویانه که در آن جلوه‌های بصری زیبایی از دنیای تخیلی کودکان به نمایش گذاشته شده است. در این انیمیشن رابطه‌ی گرم و دوستانه‌ی  بین کودکان به نمایش گذاشته می‌شود.

ژانر : تخیلی فانتزی ماجراجویانه

سال 2020 7 دقیقه(مشاهده شده: 5 قسمت) جزئیات کامل اثر
-1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن رابطه‌ی چند کودک را در مهدکودک به نمایش می‌گذارد. آنها با یکدیگر مهربان هستند و نسبت از خطاهای یکدیگر چشم‌پوشی می‌کنند. هر قسمت از این انیمیشن نشان‌دهنده‌ی موضوعی جدید است که کودکان با آن روبرو شده‌اند. مثلاً در قسمتی از این سریال، به تأثیر ابرقهرمان‌ها بر روی کودکان و اینکه آنها دوست دارند خودشان را به قهرمانان تشبیه کنند، اشاره شده است. در قسمت دیگر، به نقد کسالت و بی‌حوصلگی پرداخته و راه‌هایی را برای از بین بردن آن نشان داده است.  میا در دفتر نقاشی‌اش سرزمین تخیلاتش را نقاشی می‌کند و بعد به همراه دوستانش وارد آن می‌شوند. به کودکتان کمک کنید مانند میا تخیل کند. از او بخواهید دنیای خودش را بسازد. درکل محصول حاضر برای پرورش قوه‌ی خیال کودک مناسب است. در خیالات میا، آنها در سرزمینشان، هر چیزی را که اراده کنند می‌توانند به دست آورند. ناگفته نماند که باید گوشزد کنید، همواره در خیالات ماندن، واقعیت را برهم می‌زند. در دنیای واقعی ما با همه چیز اعم از غم و شادی مواجهیم؛ اما در غمگین‌ترین لحظات، می‌توان به زیبایی تخیلاتمان زندگی کنیم.(این توصیه برای کودک 7 سال به بالا قابل استفاده است)

 میا و تیلی با پسر سیاه‌پوستی با نام اسکار دوست هستند و این موضوع هیچ تأثیری در رابطه‌ی دوستانه‌ی آنان ندارد.

خلاصه: کمک کنید کودکتان تخیل کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

میا و دوستانش با یکدیگر مهربان هستند و نسبت به خطاهای همدیگر پذیرش دارند. والدین می‌توانند درباره‌ی رفتارهایی که موقع خطای دوستانمان می‌توانیم از خودمان بروز دهیم با فرزندان خود گفت و گو کنند.

والدین می‌توانند درباره‌ی تأثیرات مثبت و منفی که مشاهده‌ی ابرقهرمان‌ها برجای می‌گذارد با فرزندان خود صحبت کنند.

والدین می‌توانند نظر فرزندشان را درباره‌ی اینکه وقتی بی‌حوصله‌ایم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که نشاط پیدا کنیم جویا شوند.

خلاصه: اگر جای میا باشی چه دنیایی برای خودت میسازی؟ دنیای تو چه شکلی است؟

داستان اثر

انیمیشن «زمین بازی جادویی میا» یک انیمیشن سریالی تخیلی و ماجراجویانه است. میا یک دختر مهربان و با نشاط است. او به همراه دوستانش که در مهدکودک به سر می‌برند، در هر قسمت از این سریال با موضوع جدیدی روبرو می‌شوند. میا در دفتر نقاشی‌اش تخیلات و آرزوهایش را نقاشی می‌کند و با دوستانش وارد سرزمین تخیلات رنگارنگش می‌شود. اسکار و تیلی دوستان میا هستند؛ آنها رابطه‌ی دوستانه‌ی گرم و صمیمی با یکدیگر دارند و از همدیگر حمایت می‌کنند. آنها در سرزمین خیالی‌شان هر چیزی را که اراده کنند به دست می‌آورند و حتی می‌توانند قدرت جادویی کسب نمایند.

جزئیات اثر

کارگردان: ریچارد هایکی

نام بازیگران:   Shayla McCormack       Cassius Thompson       Mia Turrent

شایلا  مککور مک ، کاسیوس تامپسون، میا تارنت

نام شخصیت ها:

میا : یک دختر مهربان و بانشاط است که از قوه‌ی تخیل بالایی برخودار است.

اسکار: دوست صمیمی میا است و با او رابطه‌ی دوستانه و گرمی دارد.

کشور سازنده: انگلیس

کمپانی سازنده: Copenhagen Bombay

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد زمین بازی جادویی میا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!