• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن روباه و موش (Fox And Mouse )

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1854 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

  انیمیشن کوتاهی درباره‌ی روباه تنهایی است که قصد شکار موش را دارد؛ اما بعداً او را از مرگ نجات می‌دهد و دوست همدیگر می‌شوند. این انیمیشن جایزه‌ی اسکار بهترین پویانمایی کوتاه را از آن خود کرده است.

سال 2015 6 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن روباه و موش به‌دلیل کوتاه‌بودن ممکن است برای کودکان کمی پیچیده باشد و آن‌ها نتوانند پیامی مانند کمک‌کردن و نجات همدیگر را به‌خوبی دریافت کنند. بهتر است شما در زمان تماشا انیمیشن، فرزندتان را همراهی کنید و در مواقعی که فرزندتان متوجه اتفاقات انیمیشن نشد، برای او به‌صورت سؤالی یا گفت‌وگو توضیح دهید. اتفاق اصلی انیمیشن شکار موش توسط روباه است که ممکن است تماشای این صحنه باعث ایجاد نگرانی و دلهره در کودکان شود.

خلاصه: برای انتقال پیام مثبت به فرزندتان با او گفت‌وگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

چرا روباه موش را از غرق‌شدن نجات داد؟

چرا جغدها برای نجات روباه به موش کمک نکردند؟

خلاصه: درباره‌ی نجات موش توسط روباه با فرزندتان صحبت کنید.

داستان اثر

«روباه» برای شکار «موش» او را دنبال می‌کند تا اینکه موش به بالای درختی، کنار «جغدها» می‌رود. روباه برای شکار موش مجبور می‌شود درخت را تکان بدهد، برای همین جغدهایی که روی شاخه‌ی درخت بودند، از او عصبانی می‌شوند و به جای دیگری می‌روند. موش برای فرار از روباه به روی برکه‌ی یخ‌زده می‌رود و هردوی آن‌ها در آب می‌افتند. روباه موفق می‌شود موش را به بیرون از آب بیندازد؛ اما خودش در زیر آب می‌ماند. موش از جغدها کمک می‌خواهد تا روباه را نجات دهند؛ اما جغدها درخواست او را رد می‌کنند و قصد دارند تا خودشان موش را شکار کنند؛ اما خود روباه از آب بیرون می‌آید و مراقب موش است تا جغدها به او آسیبی نزنند. روباه بعد از نجات موش، از شکارش منصرف می‌شود و با هم دوست می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مؤلف: Camille Chaix - Hugo Jean/ کامیل ژاکس، کوین راجر، هوگو ژان، ماری پیلیر و ژولیت جوردان

نویسنده/ مترجم: کامیل ژاکس، کوین راجر، هوگو ژان، ماری پیلیر و ژولیت جوردان

نام تهیه‌کننده: کریم کنیسی

کشور سازنده: فرانسه

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد روباه و موش

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!