• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن دور از درخت (Far from the Tree)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: دقیقه

1435 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
انیمیشنی کوتاه درباره راکونی که به تازگی متولد شده و مشتاق است تا زندگی در جنگل را تجربه کند اما پدر او بابت زندگی در جنگل و گشت در آن نگران است و مدام به راکون هشدار می‌دهد که از پناهگاه بیرون نیاید. این اثر دارای پیام‌های زیبا و آموزنده‌‌ای درباره کنار آمدن با ترس‌ها و همراهی والدین با فرزندان برای کسب تجربه‌های جدید زندگی است.

ژانر : ماجراجویی

سال 2021 7 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این اثر انیمیشن کوتاه و آموزنده برای کودکان و والدین است. با وجود زمان کمی ک اثر دارد اما پیام‌های آموزنده‌ای به والدین می‌دهد تا بتوانند با زبانی کودکانه و قابل فهم برای فرزندانشان از علت کارهایی که برای آن‌ها منع می‌کنند بگویند. در این صورت کودکان هم بهتر والدینشان را درک می‌کنند و با رضایت قلبی حرف‌های پدر و مادرشان را می‌پذیرند. البته والدین می‌توانند در برخی موارد فرزندشان را همراهی کنند تا آن‌ها هم بتوانند به کنجکاوی‌های خود ادامه دهند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

نظرت درباره‌اش چی بود؟ چی از این انیمیشن یاد گرفتی؟ چرا پدر راکون همیشه نگران بود و به او هشدار می‌داد؟

داستان اثر

راکونی کنجکاو و بازیگوش با پدرش به ساحل می‌رود تا غذا پیدا کنند اما کنجکاوی و شیطنت‌های او باعث می‌ود تا پدر به او اخطار بدهد که باید در پناهگاه بماند و از او دور نشود. پدر مدام از چیزی نگران است و مواظب است تا فرزندش از او دور نشود. اما در نهایت راکون دور از چشم پدر به دنبال پرنده‌ای می‌رود و با وارد زیستگاه گرگ‌ها می‌شود. گرگ هم با او درگیر می‌شود و زخمی بر صورت او می‌گذارد. بعد از گذر زمان جوان بازیگوش بزرگ می‌شود و با فرزند خود برای پیدا کردن غذا به ساحل می‌روند. او هم مانند \درش به فرزند خود اخطار می‌دهد که نباید از او دور شود. اما بعد تصمیم می‌گیرد که واقعیت و علت زخم روی صورتش را به فرزندش بگوید و با هم به دنبال غذا بروند.

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دور از درخت

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!