• امروز : 30 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن خرگوش‌های بازیگوش: خرگوش اشتاین ( Rabbids Invasion: Rabbidstein)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1915 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

انیمیشن در ژانر کمدی ارائه شده است و به‌صورت سریالی و بی‌کلام با محوریت و نقش‌آفرینی تعدادی خرگوش است. در این قسمت یکی از خرگوش‌ها در پی یافتن راهی برای سفر به ماه است و برای این کار هیولایی می‌سازد. هیولا با خوردن سوختی که خرگوش برای رفتن به ماه ساخته است، راهی می‌شوند؛ اما با اشتباه‌رفتنِ مسیر به ماه نمی‌رسند. انیمیشن صرفاً جنبه سرگرمی دارد و هیچ‌گونه پیام و الگوی مثبتی را در خود جای نداده است.

 

سال 2013 8 دقیقه جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن، مجموعه کارتونی است که در قسمت‌های کوتاه و بی‌کلام ساخته شده و اقتباسی از یک بازی است. خشونت‌های موجود در این انیمیشن با طنز و همان شیوه‌ی بازی همراه است. به‌دلیل بی‌کلام‌بودن انیمیشن می‌توانید برای درک بهتر اتفاقات با توضیح آن‌ها، از کودکان رفع ابهام کنید. الگوی یا پیام مثبتی در انیمیشن وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید اهمیت زودقضاوت‌نکردن و توجه به خواسته‌ها را در مرحله اول به کودک خود توضیح دهید. همچنین برای او درباره‌ی غیرواقعی‌بودن این اتفاقات و وجود هیولا و خوردن سوخت شیمیایی به‌جای آب توسط این شخصیت، با کوکان خود صحبت کنید.

خلاصه: وجود هیولایی خرگوشی در فیلم شاید کودک شما را بترساند و رفتار خرگوش برای رسیدن به هدفش از هر راهی الگوی مناسبی نیست.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

درباره‌ی ویژگی‌های داستان از آن‌ها سؤال کنید.

صحنه‌های خشونت‌آمیز در فیلم که همراه با طنز و فانتزی است، چه معنایی برایشان دارد.

همچنین درباره‌ی صحبت‌نکردن شخصیت‌ها و اینکه چطور بدون صحبت‌کردن پیام‌های خود را منتقل می‌کنند، از آن‌ها بپرسید.

درباره‌ی سفر به ماه صحبت کنید.

صحبت درباره‌ی قضاوت‌های زودهنگام از رفتار دیگران هم ضروری است.

از او بپرسید بزرگ‌ترین آرزویی که دارد، چیست؟

خلاصه: درباره‌ی به‌وجودآوردن یک هیولا و امکان‌داشتن این کار سؤال کنید. درباره‌ی آرزوهای کودکتان صحبت کنید.

داستان اثر

انیمیشنی کوتاه که در این قسمت یکی از «خرگوش‌ها» تصمیم دارد به «ماه» سفر کند و انیمیشن با صحنه‌ی ساختنِ سوختی که خرگوش می‌خواهد با آن به فضا برود، شروع می‌شود. خرگوش که در فکر راهی برای پدال‌زدن و راه افتادنِ دوچرخه‌ی خود است، نقشه‌ای برای ساخت یک «هیولای خرگوشی» می‌کشد. او برای جان‌دادن به هیولا از «سس فلفل» استفاده می‌کند. هیولا به محض بیدارشدن به‌دنبال آب می‌گردد که به اشتباه همه از او فرار می‌کنند و متوجه خواسته‌ی او نمی‌شوند. هیولا به اشتباه سوختِ رفتن به ماه را می‌نوشد و انرژی زیادی پیدا می‌کند. فکری به سر خرگوش می‌زند و آماده‌ی رفتن می‌شود؛ اما با اشتباه‌رفتن مسیر، باز هم به ماه نمی‌رسد.

جزئیات اثر

کارگردان: franz kirchner/ فرانس کرچنر نام تهیه‌کننده: La Bella Equiqe / لابلا اِکوئیک نام بازیگران: damien laqaet, david gasman, barbara scaff/ دیمن لاکوت، دیوید گسمن، باربارا اسکاف. کشور سازنده: فرانسه کمپانی سازنده: Ubisoft Motion Pictures / تصاویر متحرک یوبی‌سافت

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد خرگوش‌های بازیگوش: خرگوش اشتاین

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!