• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن جنگ ستارگان لگو: ماجراهای فیری میکرها (Lego Star Wars: The Freemaker Adventures )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1318 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
  سریال انیمیشنی که شخصیت‌های آن از روی اسباب‌بازی‌های لگو و با اقتباس از مجموعه علمی تخیلی «جنگ ستارگان» ساخته شده است. این سریال در ژانر کمدی است و خشونت و ترس کمی را در آن شاهد هستیم.

ژانر : اکشن

سال 2016 l. زمان اثر: فصل اول: شش ‌قسمت. میانگین هر قسمت: 23 دقیقه. (پنج قسمت ارزیابی شده است) جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این سریال انیمیشنی، درباره‌ی اتفاقاتی است که برای کردی و برادرانش رخ می‌دهد. آن‌ها صاحب یک تعمیرگاه در سفینه‌ای فضایی هستند که به ساخت و تعمیر سفینه‌های فضایی می‌پردازند. گاهی شخصیت‌های مثبت داستان، اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که از آن درس می‌گیرند و سعی می‌کنند آن اشتباه را جبران کنند. اشتباهاتی مثل استفاده‌ی بدون اجازه از وسایل دیگران، بی‌توجهی به تذکر بزرگترها و بی‌احتیاطی. در برخی صحنه‌ها نیز ازخودگذشتگی‌هایی نشان می‌دهند. والدین می‌توانند درباره‌ی این اشتباهات با فرزندان خود گفت‌وگو کنند و از آن‌ها بپرسند چرا رفتار شخصیت‌ها درست یا غلط است یا از آن‌ها بخواهند به‌جای دروغ‌گفتن، راه‌حلی پیشنهاد دهند و... . در این انیمیشن فضایی تخیلی و غیرواقعی به نمایش در‌می‌آید که لازم است درباره‌ی آن با کودک گفت‌وگو شود. درباره‌ی تلاش برای رسیدن به هدف و کشف استعدادها با فرزند خود صحبت کنید.

خلاصه: فضای تخیلی و غیرواقعی بر این سریال حاکم است، این سریال می‌تواند بهانه‌ای باشد برای گفت‌وگو درباره‌ی تلاش برای رسیدن به اهداف و کشف استعدادها. از اتفاقات خوب یا بد انیمیشن برای صحبت با کودک خود استفاده کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود بپرسید روآن برای رسیدن به توانایی‌های خود چه اشتباهاتی را مرتکب شد؟ با این سؤال درباره‌ی اشتباهات روآن، با کودک خود صحبت کنید.

از کودک خود بپرسید چرا کردی در برخی موارد دروغ می‌گفت؟

در ارتباط با فضای تخیلی و غیرواقعی انیمیشن، با کودک خود گفت‌وگو کنید.

با فرزند خود درباره‌ی تلاش برای رسیدن به اهداف و کشف استعدادها صحبت کنید.

خلاصه: سؤال درباره‌ی اشتباهاتی که شخصیت‌ها مرتکب می‌شدند، صحبت درباره‌ی دروغ‌هایی که کردی برای نجات خود و خانواده‌اش می‌گفت، مفید است. در ارتباط با فضای تخیلی با کودک خود گفت‌گو کنید، همچنین کودکان خود را با نحوه‌ی تلاش و برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف آشنا نمایید.

داستان اثر

انیمیشن سریالی «جنگ ستارگان لگو: ماجراهای خانواده‌ی فیری‌میکر» داستان یک لگوی جوان است. هنگامی‌که او شی‌ای قدیمی پیدا می‌کند، همه‌چیز دچار دگرگونی می‌شود، به همین علت او و خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند در مقابل امپراطوری بایستند تا صلح و آزادی را برای بار دیگر به کهکشان برگردانند.

جزئیات اثر

کارگردان / مؤلف: Michael Hegner, Frederik Budolph, Larsen / میکائیل هنگنر، فردریک بودولف لارسن نویسنده / مترجم: bill moth, bob roth / بیل موث، باب راث نام تهیه‌کننده: Michael Hegner, Frederik Budolph, Larsen, Martin Skov/ میکائیل هنگنر، فردریک بودولف، لارسن، مارتین اسکوف نام بازیگران: Nicolas Cantu, Vanessa Lengies, Eugene Byrd, Matthew Wood, Grey Griffin/ نیکولاس کانتو، ونسا لنگیز، ایوجنی بایرد، متیو وود، گری گریفین نام شخصیت‌ها:

روآن: نوجوانی که به مرور متوجه می‌شود توانایی‌های خاصی دارد،

کردی: خواهر بزرگتر روآن و راجر که اداره‌ی تعمیرگاه را برعهده دارد،

راجر: تعمیرکار و سازنده سفینه‌های فضایی و برادر کردی و روآن،

زندر: رباتی قدیمی و خدمتکار خانواده‌ی فری‌میکرها،

ناری: یک لگو که برای پیداکردن شمشیری خاص به کمک روآن نیاز دارد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Wil Film ApS, Lucasfilm, Lucasfilm Animation, The Lego Group / شرکت ویل فیلم اپز، شرکت لوکاس فیلم انیمیشن، شرکت لگو گروپ

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد جنگ ستارگان لگو: ماجراهای فیری میکرها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!