• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن توکی و دوی (toki and dewei )

author-img

توسط : فاطمه جعفرپور ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

796 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
  انیمیشن کوتاه و بی‌کلام که در آن دو برادر مهربان و صمیمی را که به مبارزه و جنگیدن علاقه‌مند هستند، نشان می‌دهد. ازآنجایی‌که شخصیت‌های اصلی انیمیشن، به مبارزه‌کردن علاقه‌مند هستند، انیمیشن، خشونت فیزیکی اندکی را به‌تصویر می‌کشد.
سال 2019 5 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

برادرها برای خرید لباس رزمی گران‌قیمت شروع به پس‌انداز می‌کنند. والدین می‌توانند درباره‌ی راه‌های پس‌اندازکردن با فرزندان خود گفت‌وگو کنند. برادرها دلسوز یکدیگر هستند و برای خوشحال‌کردن یکدیگر تلاش می‌کنند. والدین می‌توانند با فرزندانشان درباره‌ی وظابف برادرها نسبت به یکدیگر گفت‌وگو کنند.

خلاصه: والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره‌ی راه‌های پس‌اندازکردن و وظایف برادران نسبت به یکدیگر، گفت‌وگو کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره‌ی راه‌های پس‌اندازکردن و وظایف برادران نسبت به یکدیگر، گفت‌وگو کنند. خلاصه: والدین می‌توانند با فرزندان خود درباره‌ی راه‌های پس‌اندازکردن و وظایف برادران نسبت به یکدیگر، گفت‌وگو کنند.

داستان اثر

«دو برادر» که به مبارزه و انجام حرکات رزمی علاقه‌مند هستند، سعی دارند تا پول‌های خود را جمع کنند و یک لباس گران‌قیمت «جنگی» برای خودشان بخرند. آن‌ها موفق به خرید آن لباس می‌شوند. یک‌روز وقتی برادرها مشغول مبارزه با یکدیگر بودند، برادر کوچکتر زخمی می‌شود. برادر بزرگتر که از این اتفاق بسیار ناراحت می‌شود، لباس‌های رزمی‌اش را درمی‌آورد و دست از مبارزه می‌کِشد. برادر کوچکتر تغییراتی را در لباس‌ها اِعمال می‌کند تا از این‌به‌بعد آسیب نبینند. برادر بزرگتر از این کار برادرش بسیار خوشحال می‌شود.

جزئیات اثر

کارگردان:  hathaiphat chuchit/ هاتایفت چاچیت

نویسنده: hathaiphat chuchit/ هاتایفت چاچیت

نام تهیه‌کننده: hathaiphat chuchit / هاتایفت چاچیت

نام شخصیت‌ها:

توکی و دوی: دو برادر که به مبارزه‌کردن و لباس‌های رزمی علاقه‌ی زیادی دارند.

کشور سازنده: ژاپن

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد توکی و دوی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!