• امروز : 29 اسفند 1402
logo

نقد و بررسی انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به کار (The Boss Baby: Back In Business)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3557 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

بچه‌رئیس سریال انیمیشنی برگرفته از فیلم بچه‌رئیس است. در این سریال بچه‌رئیس که مأمور ویژه‌ی اداره‌ی کودکان است، سعی می‌کند به همراه برادر بزرگ‌ترش به مأموریت‌هایی که به او محول می‌شود بپردازد. تلاش او در حفظ محبوبیت نوزادان در بین خانواده‌هاست. این انیمیشن طنز در هر قسمت به یک موضوع درباره‌ی کودکان  در قالب رفتارهای کودکانه می‌پردازد.

سال 2018 سیزده قسمت 23 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
10 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فضای خیالی حاکم بر فیلم و رفتارهای غیرواقعی کودکان، می‌تواند برای برخی کودکان که قدرت تشخیص فضای حقیقی را از فضای تخیلی فیلم ندارند، مشکل‌ساز باشد. لازم است دراین‌باره با کودک صحبت کرد. ممکن است برخی رفتارهای شخصیت‌های کودک فیلم، ازطرف مخاطب کودک مورد تقلید قرار بگیرد که لازم است والدین به آن‌ها دقت کنند.

خلاصه: رفتارهای تخیلی شخصیت‌ها در سریال. امکان تقلید مخاطب کودک از برخی صحنه‌های داخل سریال.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

در پایان هرقسمت، از نتیجه‌ی آن برای کودک خود صحبت کنید. از نتیجه‌ای که باعث موفقیت تیمی و بچه‌رئیس شد سؤال کنید.

از کودک خود بپرسید چه چیزی باعث موفقیت بچه‌رئیس و تیمی می‌شود؟ با این سؤال همکاری گروهی و همفکری را برای کودک توضیح دهید.

خلاصه: در پایان هر قسمت، درباره‌ی نتیجه‌ی کار بچه‌رئیس با کودک خود صحبت کنید. پیام هرقسمت را به گفت‌وگو بگذارید. با سؤال «چه چیزی باعث موفقیت بچه‌رئیس و تیمی می‌شود؟» از اهمیت کار گروهی برای موفقیت در کارها سخن بگویید.

داستان اثر

«بچه‌رئیس» که به‌تازگی به خانواده‌ی «تمپلتون» وارد شده است، همچنان در شرکت خود ریاست می‌کند. او به کمک همکاران کوچک خود، «جیمبو»، «استیسی»، «سه‌قلوها» و از همه مهم‌تر «تیمی»، برادر بزرگ‌تر خود، سعی می‌کند مأموریت‌هایی را که شرکت در شهر به او مُحوَّل می‌کند به‌خوبی انجام دهد. کار بچه‌رئیس در «کودک‌شرکت» ترویج عشق به بچه‌ها در میان مردم است تا مردم عاشق نی‌نی‌ها شوند و آن‌ها را به حیوانات خانگی ترجیح دهند و در خانه‌ی خود به‌جای اینکه حیوان خانگی بیاورند، یک نوزاد جایگزین کنند؛ اما «بچه‌رئیس چاق» که مدیرعامل شرکت است و همیشه به بچه‌رئیس حسودی می‌کند، دلش نمی‌خواهد گروهِ بچه‌رئیس، در کار خود موفق باشد و به دنبال روزی است که بتواند به‌عنوان مدیرعامل، بچه‌رئیس را از کار اخراج کند؛ اما درنهایت خودش اخراج می‌شود.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: Pete Jacobs, Christo Stamboliev/ پت جیکوبز، کریستو استمبولیف

نویسنده/ مترجم: Brandon Sawyer/ براندون ساویر

نام تهیه کننده: Matt Engstrom, Benjamin Kaltenecker, Brandon Sawyer/ مت انگاستروم، بنجامین کالتنکر، براندون ساویر

نام بازیگران: / جی پی کارلایک، پیرس گاگنن، دیوید دبلیو کولینز، هوپ لوی، کوین میکائیل ریچاردسون، الکس کزارسJP Karliak, Pierce Gagnon, David W. Collins, Hope Levy, Kevin Michael Richardson, Alex Cazares

نام شخصیت ها: بچه رئیس: یک بچه کوچک که به تازگی به خانواده تیپلتون ملحق شده است. او در اداره بچه ها یک مامور ویژه است. تیمی: برادر بزرگ‌تر بچه رئیس که از اسرار بچه رئیس با خبر است و سعی می‌کند به او کمک کند. جیمبو: یک پسر بچه‌ی چاق که در انجام ماموریت‌ها به بچه رئیس کمک می‌کند. استیسی: دختربچه‌ای که در کارها به بچه رئیس کمک می‌کند. سه قلوها: سه قلوهای کوچکی که به بچه رئیس برای انجام ماموریت کمک می‌کنند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: DreamWorks Animation Television/ شرکت دریم وورکس انیمیشن

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بچه رئیس: بازگشت به کار

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!