• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن بچه‌رئیس، فصل سوم (The Boss Baby: Back in Business)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1105 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

سریال بچه‌رئیس انیمیشن کمدی و فانتزی است که شخصیت اول آن پسر کوچک خانواده است و هدفش این است که دوباره به ریاست برگردد. او با کمک برادرش سعی می‌کند با درست‌انجام‌دادن مأموریت‌ها دوباره به سرکار برود.

سال 2018 حدود 23 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

هدف اصلی این انیمیشن کمک و همکاری به همدیگر است. درضمن تماشای انیمیشن به فرزندتان بگویید که انسان باید برای پیشرفت دوستان و برادر و خواهرش تلاش کند و فقط به فکر خود نباشد. اگر این‌گونه باشد در مواقع ضروری هم دیگران به او کمک خواهند کرد؛ زیرا انسان‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند همه‌ی کارها را انجام دهند. وقتی برای هدفی تلاش می‌کنند، نباید ناامید شوند. حتی اگر شکست بخورند، باید بازهم بلند شوند تا به اهدافشان برسند. داشتن هدف و انگیزه در زندگی برای همه‌ی بچه‌ها توصیه می‌شود، سعی کنید این مهم را در زندگی‌شان به‌خوبی جلوه دهید و تا حدممکن کمک کنید تا به اهدافشان برسند. برای اهداف بلندمدت باید یاد بگیرند ابتدا درس‌ها و تکالیفشان را به‌خوبی انجام دهند و مانند تیم درصدد این نباشند که کم‌کاری کنند. هم‌چنین دوستان بچه‌رئیس به او حسادت نمی‌کنند و سعی می‌کنند به او در راه رسیدن به ریاست کمک کنند. بچه‌ها این امر مهم را باید یاد بگیرند و حسادت نکنند.

خلاصه: کمک به یکدیگر و قبول شکست و ناامید‌نشدن ازجمله موارد مهم در این سه قسمت است.

 

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

 سیر داستان را از فرزندتان بپرسید.

اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتش را از او بخواهید. اگر نمی‌داند، به او کمک کنید تا آن‌ها را بیان کند؛ مثلاً به او بگویید در آینده می‌خواهد چه شغلی داشته باشد یا هم‌اکنون دوست دارد نفر اول کلاس باشد یا نه. آیا دوست دارد به دوستش کمک کند یا نه؟

 کمک‌هایی را که تاکنون به برادر و خواهر و دوستانش کرده است نام ببرد.

خلاصه: سیر داستان را از او بپرسید و بگویید تاکنون به چه کسانی کمک کرده است.

داستان اثر

«بچه‌رئیس» پسر کوچک خانواده است که درابتدا «رئیس شرکت بچه‌ها» بود؛ ولی به دلایلی از ریاست برکنار می‌شود و فرد خشنی به‌جای او می‌آید. او سعی می‌کند دوباره به ریاست برگردد، ازاین‌رو مأموریت‌هایش را با کمک دوستانش به بهترین‌نحو انجام می‌دهد. به او اعلام می‌شود که در «موزه» میزان رضایت بچه‌ها پایین است، به‌همین‌دلیل به آنجا می‌رود و بچه‌ای را که در دستشویی مانده بود و اجازه نمی‌داد کسی وارد آنجا شود، خارج می‌کند و توانست میزان رضایت را دوباره برگرداند؛ اما یکی از دوستانش عتیقه‌ای را از موزه برای بازی خارج کرده بود و مجبور می‌شود دوباره طی عملیاتی عتیقه را برگرداند. در قسمت سوم «تیم» برای به‌دست‌آوردن وسایل جادوگری مجبور می‌شود چندمجله بفروشد؛ اما به‌تنهایی نمی‌توانست برنده شود، به‌خاطرهمین از بچه‌رئیس کمک می‌گیرد. بچه‌رئیس درگیر مأموریتی بود و به‌تنهایی نمی‌توانست آن را انجام دهد؛ اما به تیم کمک کرد. البته تیم هم به او کمک کرد؛ فردی برای اغفال بزرگترها با دردست‌داشتن دو حلقه‌ی جادویی بچه‌ها را می‌خنداند و از این راه کسب درآمد می‌کرد؛ اما تیم حقه‌ی او را فهمید و رسوایش کرد.

جزئیات اثر

کارگردان: Dan Forgione،Matt Whitlock, Pete Jacobs /  مت ویتلاک، پیت جاکوبز، دن فرجن

نویسنده: Nakia Trower, Sarah Katin, Tanner ,Tananbau/ نوکیا تراور، سارا کاتین، تانر، تانانبوا

نام تهیه‌کننده: Brandon Sawyer, Benjamin Kaltenecker, Matt Engstrom / براندون سویر، بنجامین کالتنیکر، مت انگستروم

نام بازیگران: JP Karliak, David W. Collins, Pierce Gagnon, Kevin MichaelRichardson, Hope Levy / جی.پی کارلیاک، دیوید دبیلیو کولینز، پیرسی گاگنون، کوین میکاییل ریچاردسن، هپ لوی.

نام شخصیت‌ها:

بچه‌رئیس: نوزادی خودخواه و مغرور، او رئیس شرکتی است که هدفش افزایش علاقه‌ی خانواده‌ها به کودکان است،

تیموتی تیمبلتون: برادر بزرگ‌تر بچه‌رئیس که بسیار مهربان و کمک‌رسان است،

اسکوتر باسکی: پسربچه‌ی خشن و شیطانی که رفتارهای زشتی انجام می‌دهد،

استیسی: دختربچه‌ی خشن و جدی است که به بچه‌رئیس کمک می‌کند،

جیمبو: پسربچه‌ی چاق و برهنه‌ای که مهربان است و به بچه‌رئیس کمک می‌کند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: DreamWorks Animation Television / دریم ورکز انیمیشن تِلِویژن

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بچه‌رئیس، فصل سوم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!