• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن بتمن بی نهایت: مکانیک علیه جهش یافتگان ( Batman Unlimited Mechs vs. Mutants )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2358 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«بتمن بینهایت: مکانیک علیه جهش‌یافتگان» یک انیمیشن در ژانر اکشن است که در آن، ابرقهرمانی به‌نام بتمن، همراه با دوستان قهرمانش، به مبارزه با موجودات شرور و جهش‌یافته‌ای می‌رود که قصد دارند شهر گاتهام را تصرف کنند. صحنه‌های متعدد درگیری و ضربات سنگین در این انیمیشن دیده می‌شود و حضور شخصیت محبوبی مانند بتمن در مبارزات، می‌تواند تشویق‌کنندۀ کودکان به اِعمال خشونت باشد. استفادۀ مثبت از قدرت و هوش در جهت دفاع از مردم از پیام‌های مثبت این داستان است.

سال 2016 72 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در انیمیشن «بتمن بی‌نهایت»، ژانر اکشن اثر باعث شده که صحنه‌های زیادی از مبارزه و ضربه زدن به یکدیگر نمایش داده شود. ممکن است به دلیل محبوبیت شخصیت بتمن برای کودکان، خشونت‌های انیمیشن توسط آن‌ها تقلید شود. با کودکان خود  دربارۀ آسیب‌های خشونت گفت‌وگو کنید. می‌توانید با توجه به نمایش استفادۀ بتمن از قدرتش برای محافظت از مردم در برابر استفادۀ خودخواهانه و خرابکارانۀ موجودات شرور از قدرت، دربارۀ نحوۀ استفادۀ درست از قدرت و مثبت بودن کمک به دیگران، به کودکان توضیح دهید.  شخصیت رابین مانند شخصیت بتمن می‌تواند روی جسارت نوجوانان تأثیر بگذارد. با توجه به محتوا، به فرزندانتان دربارۀ به‌کار بردن جسارت و شجاعت در جای صحیح خود و لزوم استفاده از فکرشان برای حل مسائل تذکر دهید.

خلاصه: نمایش متعدد صحنه‌های درگیری و احتمال تقلید کودکان از خشونت را در نظر بگیرید. توجه کودکان را به استفادۀ درست از قدرت و هوش، جهت حل مسائل و کمک به مردم، جلب کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

چرا آقای فریز با موجوداتی که خودش ساخته بود مبارزه کرد و آن‌ها را نابود کرد؟

چه تفاوتی بین قدرتمند بودن بتمن و ابرشرورها هست؟ چرا باوجود قدرتمند بودن ابرشرورها، آن‌ها را دوست نداریم اما بتمن را دوست داریم؟

اگر قدرت و هوش بالایی داشته باشی، برای چه کاری از آن استفاده می‌کنی؟

خلاصه: چرا باوجود قدرتمند بودن ابرشرورها، آن‌ها را دوست نداریم اما بتمن را دوست داریم؟

داستان اثر

آقای فریز و پنگوئن، دو مجرم هستند که با همکاری هم، چند موجود شرور را از زندان فراری می‌دهند و با اختراع آقای فریز، آن‌ها را چند برابر بزرگتر و قوی‌تر می‌کنند. آن‌ها با کمک این موجودات جهش یافته، شهر گاتهام را منجمد می‌کنند تا آن را تصرف کنند؛ اما بتمن همراه با دستیار جوانش، رابین، جلوی ابرشرورها می‌ایستند و آن‌ها را شکست می‌دهند.

جزئیات اثر

کارگردان: Curt Geda / کورت گدا

نویسنده: Kevin Burke, Chris Wyatt / کوین بورک، کریس وایت

نام تهیه کننده: Curt Geda / کورت گدا

نام بازیگران: Roger Craig Smith, Oded Fehr, Lucien Dodge / راجر کریگ اسمیت، اودد فهر، لوسین داج

نام شخصیت ها:

بتمن (بروس): او یک مرد ثروتمند و یک ابرقهرمان است که برای محافظت از مردم گاتهام، در لباس مبدّل با تبهکاران مبارزه می‌کند.

رابین: یک پسر نوجوان و شجاع. او در مبارزات، بتمن را همراهی می‌کند تا مبارزه با افراد شرور را یاد بگیرد.

آقای فریز: او فقط در سرما دوام می‌آورد و ترجیح می‌دهد از انسان‌ها دور باشد؛ پس با فریب پنگوئن، تصمیم می‌گیرد شهر را منجمد کند و با از بین بردن انسان‌ها، به خواسته‌اش برسد

پنگوئن: خلاف‌کار معروف شهر گاتهام که به جایی دور و یخ‌زده تبعید شده. او با فریب دادن فریز، سعی می‌کند به گاتهام برگردد و تمام شهر را در دست بگیرد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Warner Bros. Animation / شرکت برادران وارنر

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد بتمن بی نهایت: مکانیک علیه جهش یافتگان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!