• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ام.سی ۲ (mc2 )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1000 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

داستان این انیمیشن صامت، درباره‌ی تلاش ایرانی‌ها برای ساخت تأسیسات هسته‌ای و نمایش فعالیت‌های سایر کشور‌ها ازجمله اسرائیل و آمریکا برای متوقف‌کردن این اقدامات است. این انیمیشن از لحاظ بصری، کیفیت مطلوبی ندارد؛ اما می‌تواند بهانه‌ی خوبی برای صحبت پیرامون انرژی هسته‌ای باشد.

سال 1394 ۹ دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

لازم است والدین بدانند این انیمیشن صامت است و برای درک پیام آن، فرزندان شما نیاز دارند اطلاعات اولیه درباره‌ی موضوع اصلی آن کسب کنند. توصیه می‌شود فرزندان خود را برای جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با انیمیشن (تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران) همراهی کنید و به همراه آن‌ها به جمع‌آوری اطلاعات بپردازید. می‌توانید به فرزندان نو‌جوان خود از دشمنی‌های اسرائیل و آمریکا در زمینه‌ی ممانعت جدی آن‌ها برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای بگویید و با آن‌ها دراین‌باره گفت‌وگو کنید. این انیمیشن کوتاه می‌تواند بهانه‌ای باشد برای گفت‌وگو با فرزندانتان درباره‌ی فعالیت‌های هسته‌ای ایران و دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل با ایران.

خلاصه: برای درک پیام‌های انیمیشن لازم است اطلاعاتی پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار فرزندان خود قرار دهید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان نو‌جوان خود به تحقیق پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران و کار‌شکنی‌های دشمنان بپردازید و در این زمینه با او گفت‌وگو کنید.

به نظر تو چرا آمریکا و اسرائیل می‌خواهند مانع دسترسی ایران به انرژی هسته‌ای بشوند؟

داستان اثر

گروهی از کارگران ایرانی مشغول ساخت سازه‌ی «رآکتور هسته‌ای» هستند. در این حال موجودی که روی کلاهش آرم اسرائیل دارد، درحال جاسوسی از ایرانی‌ها نشان داده می‌شود. او به موجود مشابهی که کلاهی با آرم آمریکا دارد، تماس می‌گیرد و گزارش عملیات ایران را می‌دهد. فرد آمریکایی با افراد دیگری از کشور‌های مختلف جلسه می‌گذارد و آن‌ها را تحریک می‌کند که به ایران حمله کنند؛ اما کارگران ایرانی رآکتور را می‌سازند و چراغی را روشن می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مؤلف: سید محمد مختاری

نویسنده/ مترجم: سید محمد مختاری

نام تهیه‌کننده: سید محمد مختاری

کشور سازنده: ایران

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ام.سی ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!