• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسمش و گرب (Smash And Grab)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1056 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

مبارزه برای رسیدن به هدف در کنار کمک و همیاری با دوست. ازخودگذشتگی و ایثار برای رسیدن به هدف نهایی. کارهایی که این دو ربات با همکاری هم انجام می‌دهند، باعث می‌شود به نتیجه دلخواهشان برسند.

سال 2019 8 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

لازم است والدین بدانند فضای تخیلی فیلم ممکن است برای برخی کودکان قابل فهم نباشد یا فهم آن‌ها را از دنیای پیرامونشان دچار اشتباه کند. بنابراین بهتر است با کودک خود درباره‌ی فضای خیالی آن صحبت کنید.

خلاصه: توجه به فضای خیالی فیلم

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

ربات‌ها به دنبال چه چیزی بودند؟ با این سؤال سعی کنید درک آن‌ها را از این فیلم کوتاه دریابید.

فداکاری یکی از ربات‌ها را موضوع بحث با کودک خود قرار دهید.

خلاصه: داستان کلی فیلم را از کودک خود بخواهید، درباره‌ی مفهوم فداکاری با کودک خود صحبت کنید.

داستان اثر

دو «ربات» قدیمی موظف هستند سوخت «موتور لوکوموتیو» را تأمین کنند. یکی از آن‌ها سوخت را قطعه‌قطعه می‌کند و دیگری آن را به داخل محل احتراق موتور انتقال می‌دهد. هر دو برای تأمین انرژی خود به یک کابل وصل هستند. اگر کابل قطع شود، باتری آن‌ها بعد از مدتی خالی می‌شود. یکی از ربات‌ها متوجه می‌شود که ربات‌های جدید به یک مخزن دائمی از انرژی سیار وصل می‌شوند و دیگر نیازی به اتصال به کابل نیست. هردو ربات اتصال به کابل انرژی را بسیار محدودکننده می‌بینند و به سبب این کابل، امکان تحرک کمی دارند. یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد تا دو مخزن انرژی جدید را از محل انبار بردارد تا دیگر نیازی به کابل نداشته باشند؛ اما مأموران حفاظت، آن‌ها را تعقیب می‌کنند و آن‌ها مجبور می‌شوند فرار کنند. وقتی از بالای لوکوموتیو فرار می‌کنند، ربات‌های دیگری به آن‌ها شلیک می‌کنند. این دو ربات سعی می‌کنند آن ربات‌ها را شکست دهند و تعدادی را از بین می‌برند؛ ولی درنهایت دست یکی از آن‌ها به‌خاطر شلیک آن ربات‌ها قطع می‌شود. ربات دیگر به کمکش می‌آید. او منبع انرژی خود را به سمت ربات‌ها پرت می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد. سرانجام آن‌ها نجات پیدا می‌کنند و به‌وسیله یک کابل تنهامخزن را به خودشان وصل می‌کنند. حالا دیگر باید همیشه نزدیک به همدیگر باشند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مؤلف: brian larsen / بریان لارسن

نویسنده/ مترجم: brian larsen / بریان لارسن

نام تهیه‌کننده: David Lally / دیوید للی

نام شخصیت‌ها:

اسمش: یک ربات قدیمی که مسئول قطعه‌قطعه‌کردن اشیایی شبیه به زغال سنگ است تا برای سوخت لوکوموتیو استفاده شود،

گرب: یک ربات قدیمی که مسئول پرکردن مخزن سوخت لوکوموتیو است.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Pixar Animation Studios/ استودیو انیمیشن پیکسار

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسمش و گرب

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!