• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی فیلم ابرهیولاها: روز هیولاها ( Super Monsters: Dia De Los Monsters)

author-img

توسط : گیتی بهامیر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1088 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشنی در ژانر خانوادگی و ماجراجویی که محصول ۲۰۲۰ کاناداست. موضوع آن جشن مردگان است که یک سنّت مکزیکی است و به احترام مردگان این جشن را برای آن‌ها می‌گیرند. «ویدا» دختری است که با دوستان و خانواده‌اش برای برپایی این جشن به سرزمین جادویی نزد پدربزرگ می‌رود و ماجراهایی را به وجود می‌­آورد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2020 25 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

ویدا دختر خوب و مهربانی است که ارتباط خوبی با دوستان و خانواده‌اش دارد. او و دوستانش در روز جشن مردگان یا روز هیولاها، با گریم‌هایی که شبیه ظاهر مردگان است حاضر می‌شوند. آن‌ها با نقاشی استخوان و رنگ‌آمیزی، ظاهر خود را شبیه مردگان می‌کنند و لباس‌های رنگارنگ زیبا می‌پوشند.

در این انیمیشن ارواح و مردگان به‌صورت جذّاب و فانتزی نمایش داده می‌شود و حداقل ترس را به همراه دارد. زمانی‌که ویدا و دوستانش تصمیم می‌گیرند نزد پدربزرگ بروند، در آنجا با کمک و همکاری بین دوستان تقسیم‌کار کرده و کارهای جشن را انجام می‌دهند. از پیام‌های مثبت انیمیشن کمک پدر و مادر ویدا در برگزاری مراسم و ارتباط خوب آن‌ها با ویدا و دوستانش است. شما هم می‌توانید بعد از تماشای انیمیشن با فرزندتان دراین‌باره گفت‌وگو کنید و او را در انجام کار­ها تشویق و همراهی کنید.

خلاصه: درباره‌ی پیام‌های مثبت انیمیشن با فرزندتان گفت‌وگو کنید و از او بخواهید تا انیمیشن را برای شما تعریف کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود بپرسید ویدا چگونه دختری است؟ ارتباط ویدا با دوستان و خانواده‌اش چگونه است؟ به نظرت پیام‌های مثبت انیمیشن چه بود؟ خلاصه: از فرزندتان بخواهید تا احساسش را نسبت به این انیمیشن بگوید.

داستان اثر

ویدا دختری است که همراه دوستان و خانواده‌اش برای گرفتن جشن مردگان یا روز هیولاها به سرزمین جادویی و نزد پدربزرگ می‌­رود. البته جشن مردگان ریشه‌ی همان هالوین است که به احترام مردگان جشن گرفته می‌شود و این یک سنّت مکزیکی است.

بچه‌ها با یک ماشین پرنده‌ی هیولایی پیش پدربزرگ می‌روند. ویدا دوستانش را با یک شیر به نام پاچو، یک خر پرنده به نام پپیتا و یک عقاب بزرگ به نام فیوگو آشنا می‌کند. آلبرتو، دوست ویدا که تنظیم‌کننده‌ی برنامه‌ی جشن است، وقتی با ویدا درحال برنامه­‌ریزی بود ناگهان سفال‌های پشت‌بام سقوط کردند که ویدا با گل جادویی‌اش آلبرتو را نجات می‌دهد.

آلبرتو برای آشناشدن با برنامه‌های تازه، درحالی‌که گمشده است با پاچو آشنا می‌شود و پاچو آلبرتو را پیش پپیتا که حرکات زیادی بلد است می‌برد. بعد نزد فویگو می‌روند و با کمک هم حرکات خوبی یاد می‌گیرند. سپس آلبرتو و بچه‌ها همدیگر را می‌بینند و با تزئین ماشین و آرایش خودشان جشن خوبی برپا می‌کنند. با تمام‌شدن روز جشن هم فویگو و پپیتا را با خود به خانه می‌برند تا به دوستانشان نشان بدهند.

جزئیات اثر

کارگردان: Steve Ball

نویسنده: Bernie Ancheta

تهیه‌کننده: Kaaren Lee Brown

بازیگران: Maria J. Cruz / Gigi Saul Guerrero

شخصیت‌ها:

ویدا: دختری که با خانواده و دوستانش به جشن مردگان می‌رود.

آلبرتو: دوست ویدا است که تنظیم حرکات نمایشی جشن با اوست.

کشور سازنده: کانادا

کمپانی سازنده: Netfilix

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ابرهیولاها: روز هیولاها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!