• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن آرلو پسر تمساحی ( Arlo the Alligator Boy)

author-img

توسط : سیده سیمین نوربخش ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1488 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«آرلو پسر تمساحی» انیمیشنی موزیکال و ماجراجویانه و محصول سال 2021 کشور آمریکاست که داستان پسری با چهره‌ی تمساح است که در مسیر رفتن به نیویورک به نزد پدرش، با افرادی آشنا می‌شود. دوستان جدید آلو هم ظاهر متفاوت دارند و در این مسیر، ماجراهایی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2021 91 دقیقه جزئیات کامل اثر
4 مناسب خانواده 6 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن موزیکال و ماجراجویانه است. شخصیت اصلی آن، آرلو، تمساحی با تنه‌ی انسان است و این موضوع می‌­تواند برای فرزند شما مورد سوال باشد و دوستانی که سر راه او قرار می‌­گیرند هم شخصیت‌های عجیبی هستند؛ مثل برتی که دختری است که جثه‌­ی بسیار بزرگی دارد و بیش از حد طبیعی رشد کرده است و قدرت بدنی بالایی دارد.

انسل بورگارد، پدر ارلو، انسانی است که پرنده است و بال دارد و بعد از مسخره‌شدن در کودکی توسط دوستانش، این موضوع را از بقیه پنهان می‌­کند. این موضوع هم می‌­تواند برای فرزند شما سوال‌برانگیز باشد که پدر او که انسان‌پرنده‌ای است چطور می‌­شود پسری تمساحی داشته باشد و ذهن او درگیر می‌­شود پیام داستان این‌گونه برداشت می‌شود که باید هر کسی هر شکلی که دارد باید با او به‌خوبی رفتار شود و مورد تمسخر قرار نگیرد.

به دلیل وجود صحنه‌های رقص و بوسه و لباس‌های نامناسب، خوب است از نسخه­‌ی مورداعتماد کدومو استفاده کنید.

خلاصه: ارلو و پدرش که ظاهری متفاوت دارند ممکن است برای فرزند شما عجیب باشد می‌توانید در این رابطه با او صحبت کنید و بگویید که این شخصیت‌ها واقعیت ندارند و فانتزی هستند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود راجع‌به شخصیت آرلو و دوستان و پدرش بپرسید که آیا امکان دارد آدمی تمساحی یا پرنده‌ای وجود داشته باشد؟ آیا دنیای آرلو و پدرش واقعی است؟ آرلو چه ویژگی‌هایی دارد و دوستانش چه نقشی در رسیدن او به پدرش داشتند؟ آیا شخصیت برتی می‌تواند وجود داشته باشد؟ از فرزند خود راجع‌به پیام مثبتی که از این انیمیشن دریافت می‌­کند سوال کنید.

خلاصه: از فرزندتان راجع‌به شخصت آرلو و پدرش بپرسید.

داستان اثر

این انیمیشن داستان پسری تمساحی است که پیرزنی در برکه به او می‌گوید پدرش در نیویورک است و او باید به دنبال او برود. آرلو راهی سفر می‌­شود. در راه، زن و مردی با دیدن او که پسری تمساحی است می‌خواهند او را بدزدند تا از او پول دربیاورند؛ برای همین دنبال او می‌روند. اما آرلو با دختری عظیم‌الجثه روبه‌رو می‌شود که به او کمک می‌کند تا گیر نیفتد. آن‌ها با هم همراه می‌شوند و در مسیرشان با افراد دیگری به نام‌های تونی، آلیا و فورلیشا روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها هم به آرلو برای رسیدن به پدرش کمک می­‌کنند. آن‌ها به نیویورک می‌­رسند و انسل بورگارد را پیدا می‌کنند که پدر آرلو است. پدر ابتدا او را انکار می‌کند، اما پس از مدتی می‌پذیرد که آرلو پسر اوست و خودش هم مردی پرنده‌ای است که در کودکی به‌خاطراینکه بال داشته توسط دوستانش مورد تمسخر قرار گرفته است.

جزئیات اثر

کارگردان: Ryan Crego

نویسنده: Ryan Crego Clay Senechal

تهیه کننده: Titmouse, Inc.

بازیگران: Michael J. Woodard Mary Lambert Haley Tju Jonathan Van Ness Brett Gelman Tony Hale Annie Potts Flea Jennifer Coolidge Vincent Rodriguez III

شخصیت‌ها:

آرلو: پسری تمساحی که به دنبال پدرش به نیویورک می‌رود.

برتی: دختری که بیشتر از حد رشد کرده و قدرت بسیار زیادی دارد و در مسیر سفر آرلو به نیویورک با او دوست می‌شود.

 

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Netflix

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد آرلو پسر تمساحی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!