• امروز : 29 فروردین 1403
logo

چگونه انتخابات و مناظره هایش برای فرزندم مفید باشد؟

آخرین مطالب

مطالب ویژه

چگونه انتخابات و مناظره هایش برای فرزندم مفید باشد؟

انتخابات همیشه با رسانه پیوند می‌خورد و این اتفاق را به میان خانواده‌ها می‌آورد؛ مخصوصا اگر انتخابات ریاست چمهوری باشد. طرح مباحث سیاسی و از آن مهمتر، انتخاباتی در میان خانواده خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد. ما به عنوان مادر و پدرهای هوشمند در دنیای رسانه باید حواسمان باشد که از این فرصت چگونه بهره‌ی بهتری ببریم تا به سود فرزندانمان باشد. آیا فرزندم باید مناظرات تلویزیونی را ببیند؟ آیا طرح مسائل سیاسی با فرزندم ممنوع است یا با توجه به محدوده‌ی سنی او تعیین می‌شود؟ انتخابات و مناظره‌هایش چه امکانی را برای رشد فرزند کودک یا نوجوانم ایجاد می‌کند؟ خطرات آن چیست؟

کدومو به این مناسبت توصیه‌هایی دارد که روز به روز تکمیل می‌شود. فعلا این مطالب پیشنهادهای ما و خانواده‌های کدومویی به شماست. راستی، شما که فرزندتان در معرض اخبار انتخاباتی، مناظره‌ها و ... بود چه نظری دارید؟ برای ما در بخش دیدگاه‌ها بنویسید!

  ارزیابی تربیتی مناظره های ریاست جمهوری   ارزیابی تربیتی مناظره‌های ریاست جمهوری چیست؟ | تماشای خانوادگی مناظره‌ها! چگونه فرزندم قادر به تشخیص اخبار جعلی باشد؟ چند راهکار مفید برای والدین در روزهای انتخاباتی! چگونه با فرزندم درباره انتخابات صحبت کنم؟ این مطلب را از دست ندهید! ارزیابی تربیتی فیلم «سگ را بجنبان» و نظر خانواده‌ها ارزیابی تربیتی انیمیشن «الاغ شاه» و نظر خانواده‌ها    

چگونه فرزندم قادر به تشخیص اخبار جعلی باشد؟

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. کلاس های انیمیشن سازی

    در بخش میتوانید دوره های <a href="http://hoviatshahr.ir/category/animation/" rel="nofollow ugc">آموزش انیمیشن</a> را با کیفیت بالا برای یادگیری انیمیشن مشاهده کنید

    3 سال پیش پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!