• امروز : 10 فروردین 1403
logo

چند پیشنهاد کودکانه برای روز کتاب

آخرین مطالب

مطالب ویژه

چند پیشنهاد کودکانه برای روز کتاب

امروز، بیست‌وچهارم آبان‌ماه، روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار است و کدومو هشت تا کتاب مناسب کودکان به شما معرفی کرده که رده‌ی سنی هرکدام مشخص است. این کتاب‌های محبوب خودشان هم ربط به موضوع کتاب دارند و خلاصه می‌تواند برای کودکان شما، با توجه به رده‌ی سنی‌اش جذاب باشد.   یک) مامان، بابا، کتاب‌هایمان و من. +3 این کتاب که نوشته‌ی دانیل مارکوت، نویسنده کانادایی است، برای سنین «مثبت سه سال» مناسب است و چند انتشارات آن را ترجمه و عرضه کرده‌اند. دو) سکوت وقت کتاب خواندن. +3 یک عالمه سکوت جورواجور داریم: سکوت وقتی که بیدار می‌شوی، سکوت وقتی که بدشانسی می‌آوری، سکوت وقتی که نباید پرنده را بترسانی. کتاب «سکوت وقت کتاب خواندن» هم مناسب سنین «مثبت سه سال» است. سه) دختری که می‌خواست کتاب‌ها را نجات دهد. +7 این اثر، داستان کتاب‌هایی است که در کتابخانه تنها مانده‌اند و کسی آن‌ها را به امانت نمی‌گیرد. حالا دختری می‌خواهد آن‌ها را نجات دهد. این اثر مناسب سن «مثبت هفت سال» است. چهار) باشگاه کتاب‌خوانی بانی. +3 بانی خرگوشه، عاشق کتاب‌هاست و دور از آن‌ها نمی‌تواند زندگی کند. این هم از آن کتاب‌هایی است که کودک ما را عاشق کتاب می‌کند! پنج) به این می‌گویند کتاب! +3 باید بجومش؟ باید بپوشمش؟ باید باهاش تلفن بزنم؟ نه خیر... باید این را بخوانی. این اثر، نوشته‌ی لین اسمیت است و برای سنین مثبت سه سال مناسب است.   شش) کتاب‌بازها. +9 این هم از آن کتاب‌های محبوب کودک است که جنیفر چمبلیس برتمن آن را نوشته و به فارسی ترجمه شده است.   هفت) شیر کتابخانه. +3 داستان شیری که عاشق کتاب خواندن است. تازه، ارزیابی کامل این کتاب را در کدومو هم می‌توانید بخوانید! اینجا کلیک کنید.   هشت) این کتاب را ممنوع کنید! +10 داستان جذاب این کتاب، آن را به یکی از آثار پرطرفدار بازار تبدیل کرده که البته برای بچه‌های بالاتر از 10 سال مناسب است.   همه‌ی این آثار را در اینفوگرافیک زیر، یک‌جا ببینید:

نوجوان های عنکبوتی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!