• امروز : 9 فروردین 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

پنگوئن با چوب بستنی

تصمیم داریم با چوب بستنی یک پنگوئن بسیار زیبا و جالب بسازیم و شما بتوانید از ان یک وسیله تزیینی استفاده کنید و یا آن را به کودک خود هدیه دهید. روش کار بسیار آسان است. مرحله اول : ابتدا شش چوب بستنی تهیه کنید و بر روی مقدار مقوا آن ها را به چسب آغشته کرده و در کنار هم بچسبانید. مرحله دوم: در این بخش باید کار مرحله قبل شما همانند تصویر زیر شده باشد و شما می بایست چوب بستنی ها را همانند طرح زیر کنار هم قرار دهید. همچنین در وسط طرح خود یک طرح بیضی شکل بکشید. مرحله سوم : در این بخش به جز طرح بیضی کل بقیه قسمت های چوب بستنی ها را سیاه کنید و قسمت بیضی شکل را نیز رنگ سفید بزنید و در قسمت پایین با رنگ نارنجی قسمت پاها را مشخص کنید و با دو عدد چشم و مقداری مقوا نارنجی قسمت چشم ها و بینی را نیز تکمیل نمایید. همچنین با مقوا دو طرح به عنوان بال ایجاد کنید و در طرف های چپ و راست چوب بستنی ها بچسبانید. مرحله چهارم : در نهایت شما توانسته اید به سادگی یک پنگوئن با چوب بستنی بسازید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

بشقاب موزاییکی طرح خورشید

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!