• امروز : 10 فروردین 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

هواپیما با نی

با وسایل ساده ای که اطرافمان است می توانیم کاردستی های زیبایی بسازیم و از ساخت خودمان لذت ببریم. با ما همراه شوید... مرحله اول: ابتدا وسایل مورد نیاز این آموزش را تهیه نمایید : مقداری کاغذ نی نوشابه چسب قیچی مرحله دوم: در این بخش دو نوار کاغذی در سایز بزرگ و کوچک برش بزنید و دو سر نوار کاغذی را بهم بچسبانید تا دو حلقه کاغذی ایجاد نمایید. مرحله سوم: در این بخش 4 عدد نی نوشابه تهیه کنید و قسمت اضافی آن را همانند تصویر زیر برش بزنید. مرحله چهارم: در این بخش یک طرف نی نوشابه ها را به درون حلقه کاغذی بزرگ بچسبانید و طرف دیگر را روی حلقه کاغذی کوچک بچسبانید. از تصاویر زیر الگو بگیرید. مرحله پنجم: در نهایت شما توانسته اید یک هواپیما با نی بسازید و با پرتاب کردن آن در آسمان شاهد پرواز کاردستی ساخته شده باشید.

آموزش ساخت کاردستی شاخه با شکوفه

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!