• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

ساخت پازل با عکس کودکان

با تهیه تعدادی چوب بستنی و یک عکس به ساخت پازل با عکس کودکان بپردازیم با تهیه تعدادی چوب بستنی و یک عکس به ساخت پازل با عکس کودکان بپردازیم و یک سرگرمی برای کودکان یا یک وسیله تزیینی بسازیم. روش ساخت چنین کاردستی بسیار آسان می باشد. مراحل ساخت: مرحله اول: ابتدا عکس مورد نظر خود را تهیه کرده و به صورت برعکس روی سطحی قرار دهید. سپس روی عکس تعدادی چوب بستنی بچسبانید تا تمامی سطح را پوشش دهد. مرحله دوم: در این بخش به کمک یک جسم تیز مانند چاقو به جدا کردن چوب های بستنی بپردازید. همچنین قسمت های اضافی را برش بزنید.   مرحله سوم: در نهایت شما توانسته اید یک پازل با عکس کودکان خود بسازید و از آن به عنوان یک وسیله سرگرمی یا تزیینی استفاده کنید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

جامدادی نمدی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!