• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

در رویداد «بازی پدر و پسری» کدومو چه خبر بود؟

آخرین مطالب

مطالب ویژه

در رویداد «بازی پدر و پسری» کدومو چه خبر بود؟

روز چمعه 21 آبان در کدومو یک دورهمی خیلی شاد و بامزه داشتیم. پدرها با پسرهای نوجوانشان به کدومو آمدند و رویداد بازی پدر و پسری کدومو شکل گرفت. اما اصل قصه‌ی این رویداد چه بود؟

 

اول رویداد، هر کدام از پدرها، پسرهایشان را از زبان خودشان معرفی کردند. مثلا پدر علی گفت: «من علی هستم، 14 سالم است و به بازی‌های رقابتی علاقه دارم.» در ادامه‌ی رویداد، قدری با هم درباره‌ی کدومو گپ زدیم و خیلی از میهمانان پیشنهاداتی داشتند. بعد هم که هر پدر و پسر یک گروه را تشکیل دادند. یک گروه اسمش را گذاشت «Progame»، یک گروه «فیفایی‌های خفن» و ... .

   

پدرها با هم و پسرها با هم در اولین بخش رویداد، فیفا و کراش ماشینی بازی کردند و با کری‌خوانی و سرعت عمل و مهارت‌های دیگرشان سعی کردند تیم مقابل را وادار به تسلیم کنند. امتیازها ثبت شد و وارد مرحله‌ی بعدی شدیم.

در این مرحله هر پدر و پسر با هم بازی Moving Out را بازی کردند. در این بازی پدرها و پسرها باید تلاش می‌کردند با همکاری هم، اسباب‌کشی بامزه‌ی بازی را انجام دهند. عکس‌العمل‌های خانواده‌ها هنگام انجام این بازی، هیجان‌انگیز بود. تیمی که سریعتر بازی را به پایان برد برنده‌ی این بخش بود. 

بعد از گفتگوی تصویری با خانواده‌ها، هرکدام حسشان را به این دورهمی کدومویی ابراز کردند. شاید مهمترین نظری که باباها و پسرها به کدومو گفتند این بود که اگرچه بازی‌های رقابتی هم جذاب و هیجان‌انگیز است اما فکرش را هم نمی‌کردند که بازی با رنگ و بوی همکاری انقدر حس خوبی را بهشان منتقل کند. حس همکاری، همدلی، نفع دوطرفه و ... چیزی بود که از این بازی در کنار هم آموختیم. خیلی‌ها از آن به بعد مشتری بازی‌های همکاری شدند و از کدومو خواستند لیست بازی‌های همکاری را برایشان بفرستد.

   

پدرها به ما گفتند که انگار می‌شود در محیط خانواده هم بازی‌های سالم دیجیتال را انتخاب کرد و البته که این وسط، نقش سامانه‌هایی مثل کدومو خیلی پررنگ است. بازی‌های همکاری که دیگر پای خود مادر و پدرها را هم به یک تفریح شاد و خانوادگی باز می‌کند.

بعد از پذیرایی با اهدای هدایایی از خانواده‌ها خداحافظی کردیم، تا رویداد بعدی کدومو!

  برای اینکه بیشتر با رویدادهای کدومو آشنا بشید دعوت میکنیم که گزارش‌های رویدادهای قبلی کدومو مثل رویدادد پدر و پسری را هم در سایت ما ببینید. ویدئوی رویدادهای ما را در صفحه کدومو در آپارات پیگیری کنید.

اسناد علمی-پژوهشی سامانه‌ ی کدومو چیستند؟

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!