• امروز : 10 فروردین 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

جامدادی نمدی

روش ساخت چنین کاردستی بسیار آسان بوده و در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خواهید رسید. مرحله اول: ابتدا دو پارچه نمدی به شکل مستطیل برش بزنید. یک مستطیل بزرگ که از مداد ها بزرگ تر باشد و یک مستطیل کوچک تقریبا هم اندازه مداد ها باشد. مرحله دوم: در این بخش پارچه نمدی کوچک را روی پارچه نمدی بزرگ تر قرار داده و همانند تصویر زیر دور تا دور پارچه را به جز قسمت بالای آن را بهم بدوزید. مرحله سوم: در این بخش برای بستن در جامدادی نمدی یک دکمه به روی پارچه نمدی بدوزید. مرحله چهارم: شما برای بستن در جامدادی می توانید در لایه بالایی پارچه یک شیار ایجاد کنید تا دکمه درون آن قرار گیرد. یا همانند ما می توانید از یک تکه ربان استفاده کنید و یک سر آن را به لایه بالای پارچه متصل کنید و برای بستن کافیست ربان را دور دکمه بپیچانید. مرحله پنجم: در این بخش به صورت اختیاری می توانید برای زیبا تر شدن جامدادی نمدی یک گل نمدی بسازید. برای اینکار کافیست یک تکه پارچه نمدی به صورت مستطیل برش بزنید و یک سمت آن صاف و سمتی دیگر آن همانند کوه دارای فراز و نشیب باشد. سپس به صورت ساده نخ و سوزن را از پارچه عبور داده و با کشیدن نخ به جمع نمودن پارچه بپردازید تا یک گل نمدی ساخته شود. پس از آن گل را به روی جامدادی متصل کنید. مرحله ششم: در نهایت شما توانسته اید یک جامدادی نمدی بسیار زیبا بسازید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

فرفره های کاغذی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!