• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

آموزش ساخت کیف گردنبند برای کودکان

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت کیف گردنبند برای کودکان

در این مطلب سعی داریم تا به شما نحوه ساخت کیفی را آموزش دهیم که کودکان شما بتوانند همانند یک گردنبند آن را به گردن خود آویز کرده و وسایلی نظیر عروسک های کوچک خود را درون آن قرار دهند... روش ساخت کیف گردنبند بسیار آسان می باشد و با وسایلی بسیار ساده می توان به نتیجه مطلوب رسید. مرحله اول: ابتدا وسایل مورد نیاز را تهیه نمایید: مقداری پارچه چسب رنگی قیچی مرحله دوم: پارچه شما می باید طولی باشد و بتوان آن را تا نموده و به یک کیف کوچک آن را تبدیل کرد پس سایز و اندازه آن به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین با چسب رنگی یا نورای می توانید رنگ پارچه خود را تغییر داده و آن را زیبا کنید و اگر پارچه خودش زیبایی دارد نیازی به اینکار نیست. مرحله سوم: در این بخش پارچه را روی هم قرار داده و تا بزنید. و برای ایجاد قسمت گردنبد یک تکه پارچه تهیه کنید و در دو طرف قسمت های تا زده شده قرار دهید و با چسب هم لایه ها و هم این تکه پارچه به عنوان گردنبند را بهم هم بچسبانید. مرحله چهارم: در نهایت شما به سادگی توانسته اید یک کیف گردنبند بسازید و به کودک خود آن را هدیه دهید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

آموزش ساخت کرم شب تاب با کارتن تخم مرغ

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!