• امروز : 31 فروردین 1403
logo

آموزش ساخت کاردستی شاخه با شکوفه

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت کاردستی شاخه با شکوفه

در این آموزش سعی داریم با تهیه شانه تخم مرغ و یک شاخه درخت به ساخت کاردستی شاخه با شکوفه بپردازیم...   روش ساخت چنین کاردستی بسیار آسان بوده و شما می توانید از آن به عنوان یک کاردستی تزیینی نیز استفاده کنید. مرحله اول: ابتدا وسایل مورد نیاز را تهیه نمایید: شانه تخم مرغ شاخه درخت قوطی رنگ قیچی   مرحله دوم: در این بخش هر یک از بخش های شانه تخم مرغ را با قیچی برش بزنید. سپس لبه های جای تخم مرغی را برش زده و صاف کنید. در این بخش برای ایجاد طرح گل یا شکوفه در جا تخم مرغی ها، برش هایی به شکل مثلث در لبه های آن ایجاد کنید. از تصویر زیر الگو بگیرید. مرحله سوم: در این بخش به رنگ آمیزی جا تخم مرغی ها بپردازید. همچنین با چسب های براق به تزیین بیشتر گل ها یا شکوفه ها بپردازید.   مرحله چهارم: در این بخش یک شاخه درخت تهیه کنید و هر یک از گل ها را به روی آن بچسبانید. برای زیبایی و هماهنگی بیشتر محل چسب ها را با پارچه ها نمدی هم رنگ گل ها تزیین کنید. مرحله پنجم: در نهایت با استفاده از میخ یا پیچ یا همانند ما با استفاده از نخ ماهیگیری کاردستی شاخه با شکوفه را به روی دیوار آویزان کنید.

آموزش ساخت جغد با بطری نوشابه

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!