• امروز : 31 فروردین 1403
logo

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت نینجای کاغذی

در این مطلب آموزشی قصد داریم تا به شما دوستان عزیز نحوه و چگونگی ساخت نینجای کاغذی را آموزش دهیم. شما به کمک لوله مقوایی و دو عدد نی نوشابه می توانید یک نینجای کاغذی بسیار زیبا بسازید و آن را به عنوان یک کاردستی یا یک وسیله بازی به کودک خود هدیه دهید. روش کار بسیار آسان است و کمترین زمان ممکن می توانید به نتیجه مطلوب برسید. مرحله اول: ابتدا لوله مقوایی تهیه کنید ( برای آموزش ساعت لوله مقوایی اینجا کلیک کنید) همچنین تعداد و سایز لوله مقوایی سلیقه ای می باشد وقتی لوله مقوایی تهیه کردید همانند تصویر زیر با مداد یک مستطیل بکشید با این تفاوت که عرض یکی از مستطیل ها کمی بزرگ باشد تا جلوه زیبایی ایجاد شود. مرحله دوم: در این بخش به کمک رنگ لاک یا رنگ گواش یا هر ابزار دیگه ای به جز قسمت مستطیل سایر نقاط را همانند تصویر زیر رنگ آمیزی کنید. مرحله سوم: در این بخش ابتدا دو نی نوشابه تهیه کنید و یک نی نوشابه را دور تا دور لوله مقوایی ببندید و سپس یک نی دیگر را را کنمی کوتاه کرده و به عنوان شمشیر نینجای کاغذی وارد نی اول کنید. همچنین با ماژیک در داخل مستطیل چشم و ابرو نینجای کاغذی را بکشید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

آموزش ساخت ماسک گربه برای کودکان

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!