• امروز : 31 فروردین 1403
logo

آموزش ساخت ماسک گربه برای کودکان

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت ماسک گربه برای کودکان

در این آموزش سعی داریم با وسایل ساده ماسک زیبای گربه بسازیم و با دوستان خود سرگرم شویم... مرحله اول: ابتدا یک مقوا یا کاغذ تهیه نمایید و بر روی آن یک بشقاب قرار دهید سپس وقتی بشقاب را روی مقوا یا کاغذ قرار داده اید با مداد یا خودکار در قسمت بالایی دو عدد ^ یا به شکل A انگلیسی بکشید. مرحله دوم: در این بخش با قیچی شروع به برش کنید و قسمت گوش گربه را یادتان باشد نبرید و فقط با قیچی دور آن را برش داده و از داخل مقوا طرح خود را در بیاورید. طرح شما باید همانند تصویر زیر باشد. مرحله سوم: در این بخش بر اساس سلیقه خود می توانید مقوا را رنگ آمیزی کنید.   مرحله چهارم: در این بخش یک چشم در قسمت سر گربه ایجاد نمایید و آن را برش بزنید و برای ایجاد چشم دیگر کافی است مقوایی که از برش چشم اول خارج کرده اید را بر روی قسمت چشم دوم قرار دهید و بر اساس الگوی آن چشم ایجاد کنید تا دو چشم برابر باشند. مرحله پنجم: در این قسمت کمی پایین تر از قسمت چشم های گربه یک تکه مقوای صورتی همانند یک مثلث کوچک برش داده و بچسبانید تا نقش بینی گربه را ایفا کند. و همچنین بر روی کاغذ سفید چند برش طولی ایجاد کنید و به عنوان سبیل گربه در دو طرف بینی بچسبانید. در این بخش نوع رنگ ها بینی و سبیل بر حسب سلیقه شما می تواند متغیر باشد. مرحله ششم: در مرحله پایانی یک نی یا یک لوله پلاستیکی کوچک تهیه کرده و در قسمت پشتی و در گوشه ماسک گربه آن را بچسبانید. مرحله هفتم: در نهایت شما توانسته اید یک ماسک گربه برای فرزند خود تهیه نمایید.

آموزش ساخت مار با چوب بستنی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!