• امروز : 9 فروردین 1403
logo

آموزش ساخت مار با چوب بستنی

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت مار با چوب بستنی

یکی از کاردستی های زیبایی که کودکان می توانند برای خودشان درست کنند کاردستی مار چوبی است. این کاردستی در زمان کوتاهی قابل انجام بوده و کودکان با کمک والدین می‌توانند یک کاردستی بسیار زیبا بسازند... برای شروع کافی است وسایل زیر را داشته باشید: تعدادی چوب بستنی دکمه فلزی ماژیک های رنگی چسب چشم عروسکی قیچی مرحله اول: ساخت سر مار، در این بخش دو یک چوب بستنی تهیه کنید و آن را از وسط برش بزنید. سپس دو تکه برش زده را از پهلو به یکدیگر بچسبانید. همچنین می‌تواند از یک تکه چوب کوچک برای محکم کردن اتصال کمک بگیرید. مرحله دوم: در این بخش سر مار و سایر چوب بستنی‌ها را با استفاده از ماژیک های رنگی، رنگ آمیزی کنید.   مرحله سوم: در این بخش مقداری پارچه قرمز یا مقوا قرمز رنگ تهیه کنید و از روی آن طرح زبان مار را برش زده و بر روی سر مار بچسبانید. همچنین با استفاده از چشم عروسکی و ماژیک، اجزای صورت مار را تکمیل کنید. مرحله چهارم:‌ در این بخش برای ساخت بدن مار، می‌توانید در دو سر چوب بستنی را دکمه‌های فلزی بچسبانید و به این روش چوب بستنی را بهم متصل کنید تا بدن مار قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد و برای کودکتان جذاب شود. مرحله پنجم: در نهایت توانسته اید کاردستی ساخت مار با چوب بستنی را به اتمام برسانید.

آموزش ساخت کیف گردنبند برای کودکان

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!