• امروز : 30 فروردین 1403
logo

آموزش ساخت عروسک هیولا با نخ کاموا

آخرین مطالب

مطالب ویژه

آموزش ساخت عروسک هیولا با نخ کاموا

در این مطلب آموزشی سعی داریم تا به شما روش جدیدی برای ساخت عروسک هیولا آموزش دهیم...   شما به کمک مقداری نخ کاموا می توانید یک هیولا جالب بسازید. نحوه کار بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن می توانید به نتیجه ممکن برسید. مرحله اول: ابتدا مقداری سیم تهیه کنید و روی آن را به چسب آغشته کرده و نخ کاموا دور آن بپیچانید. همچنین آن را دو لایه کرده و به اندازه سه بند انگشتو یک پیچ بزنید. همانند تصویر زیر. مرحله دوم: در این بخش مقداری نخ کاموا را دور دو انگشت خود بپیچانید. مرحله سوم: به همان شکل که نخ کاموا درون انگشت شما قرار دارد آن قسمت سیمی که در مرحله اول ساخته اید را درون نخ کاموا قرار دهید و انتهای آن را با یک پیچ دادن محکم کنید. مرحله چهارم: در این بخش طرف دیگر نخ های کاموا را با قیچی برش بزنید. مرحله پنجم: در این قسمت طرح شما باید همانند تصویر زیر شده باشد و شاخک های آن هم به سمت بالا باشد. مرحله ششم: شاخک ها سیمی را همانند تصویر زیر به شک مارپیچ در آورید. مرحله هفتم: پس از مراحل بالا در قسمت شاخک های مارپیچ شده می توانید برچسب چشم وصل کنید و عروسک هیولا خود را تکمیل کنید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

آموزش ساخت عروسک سیمی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

افزودن دیدگاه

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!